1. Všeobecné podmínky našich hodnocení a pořadí v žebříčku se vztahují na všechny žebříčky vedené organizátorem pod jménem "Orlové ".
2. Výsledky hodnocení zpracovává: Beautiful Company Sp. z o.o. Sp. K., se sídlem ve Vratislavi (53–238) na ul. Ostrowskiego 13d, zapsaná u okresního soudu pro Wrocław Fabryczna ve Vratislavi, obchodní oddělení VI Národního soudního rejstříku
3. Subjekty jsou vyhodnocovány organizovátorem opakovaně, vždy jen jedenkrát ročně a v závislostí na průmyslovém odvětví.
4. Pokud jde o dobré obchodní praktiky, organizátor je zaměřen na vyhodnocení co nejširší skupiny podnikatelů s cílem vybrat společnosti, které splňují nejvyšší standardy a kvalitu v určitém odvětví.
§ 2 Podmínky účasti
1. Zúčastnit programu se může každý subjekt (fyzická osoba, právnická osoba a osoba bez právní subjektivity) registrovaná na území České republiky, která provádí podnikatelskou činnost v daném oboru.
2. Účast v programu je bezplatná.
3. Organizátor bude při přípravě hodnocené řádně provádět úplný a přesný seznam společností, které vykonávají podnikatelskou činnost v určitém odvětví. Neschopnost nalézt podnikatele a jeho společnost organizátorem v důsledku nedostatku zařazení do dostupných seznamů podnikatelů, jakož i neexistence možnosti účastnit se programu, nemá za následek žádné nároky na náhradu škody ze strany podnikatele
4. Každá společnost může kdykoli požádat organizátora o kontrolu, zda je uvedena v seznamu hodnocení. Tuto žádost je třeba provést pomocí kontaktních údajlů publikovaných na internetových stránkách organizátora. Po odeslání přihlášky obdrží podnikatel informace o svém konečném hodnocení, a případně o možném důvodu, proč nebyl zařazen do hodnocení.
5. Pokud není podnikatel zahrnut, bez ohledu na důvod, ve zdrojovém seznamu společností, má tento podnikatel právo podstoupit ověřovací proces prostřednictvím formuláře žádosti, který je k dispozici na internetových stránkách organizátora.
§ 3 Metodika hodnocení společností
1. Organizátor porovnává profily na webových stránkách se specifickými, konkrétními společnostmi pomocí automatizovaného počítačového softwaru.
2. Organizátor poté ověří výsledky získané pomocí zkušených zaměstnanců.
3. Organizátor stáhne počet a průměrné hodnocení daných podnikatelů ze všech vyhovujících webových stránek.
4. Aby organizátor mohl stahovat data společnosti z určité webové stránky, musí být zdrojový kód webu zapsán v souladu s platnými normami, zejména: s technologií mikrodat.
5. Zveřejněním seznamu vítězů v tomto programu poskytuje organizátor informace o všech dostupných webech, které obsahují informace o podnikateli, včetně počtu hodnocení a průměrného hodnocení společnosti na konkrétních stránkách hodnocení.
6. Podnikatelé, kteří se v důsledku ověřovacího procesu nekvalifikovali pro vítězné hodnocení, mohou požádat organizátora o poskytnutí informací o důvodech této skutečnosti.
7. Vzorec výpočtu hodnocení je zobrazen organizátorem na internetových stránkách každého hodnocení, a na dílčí stránce pro každý konkrétní průmysl.
8. Zdroje zahrnuté v konečném výpočtu hodnocení se po kliknutí na název vítěze zobrazí na stránkách hodnocení všech konkrétních vítězů.
§ 4 Kritéria pro udělení ceny
1. Subjekt může být nominován po obdržení konečného výsledku rovného nebo více než 8/10 bodů.
2. Subjekty jsou rozlišeny s ohledem na správní rozdělení státu do měst a dle oboru podnikání.
3. Přidělení subjektu k určité lokalitě je provedeno na základě poštovního směrovacího čísla při použití registru poštovních směrovacích čísel zveřejněných Českou Poštou.
4. Pokud se na původně analyzovaném seznamu společností nachází méně než 8 společností v konkrétním městě a oboru, budou tyto společnosti hodnoceny na úrovni okresu, nikoliv na úrovni města. Toto se vztahuje na počet společností v počátečním seznamu, nikoli na seznam vítězů. Vítěz může být přítomen vždy pouze v jedné lokalitě (jedno město, nebo jeden okres atd.).
5. K tomuto jsou v každém městě a kraji zahrnuta místa 1-3.
6. Pro určení 1-3 místa se použijí tato kritéria:
a) první je subjekt s nejvyšším konečným hodnocením (zaokrouhleno na jedno desetinné místo);
b) v případě stejného konečného průměrného výsledku je nejvyšší místo přiřazeno společnosti s vyšším počtem hodnocení;
c) v případě většího počtu firem s identickým výsledkem budou těmto přidělena rovnocenná místa.
7. V případě, že se dříve nevyhodnocená společnost bude kvalifikovat a bude přidána do skupiny vítězů, datum kontroly bude uvedeno na dílčí stránce daného pořadí. Má-li přidaná společnost dostatečné hodnocení pro obsazení míst od 1 do 3 v konkrétním místě, obdrží rovnocenné místo se stávající společností.
8. V případě, kdy byla společnost během vyhodnocování ověřena a nekvalifikovala se z důvodu nízkého konečného hodnocení, není druhé ověření ve stejném roce možné. Další ověření se provádí u všech společností v následujícím kalendářním roce. Ověřením negativních hodnocení subjektu nevzniká právo na jakékoliv nároky na odškodnění ze strany této společnosti.
§ 5 Výsady vítězů
1. Informace o vítězích jsou publikovány na internetových stránkách v jednotlivých obororech.
2. Každý vítěz může požádat o úpravu údajů své společnosti - k tomuto účelu slouží kontaktní formulář na internetových stránkách projektu.
3. Každý vítěz má právo požádat o odstranění svých dat.
4. Každý vítěz (a pouze vítěz) má možnost objednat si další reklamní balíček včetně materiálů, jako jsou například gravírovaná deska z akrylového skla o velikosti 20 cm x 20 cm, tištěná verze certifikátu, blahopřání a logo, které jsou odeslány elektronicky. Tyto materiály vyžadují dodatečnou platbu. Cena těchto materiálů je sdělena organizátorem na žádost vítěze. Cena balíčku je pokaždé závislá na daném pořadí a na konkrétním odvětví.
5. Objednání výše zmíněných materiálů není povinné – nepořízení materiálů nemá žádný vliv na výsledky hodnocení. Přítomnost vítěze na internetových stránkách programu nijak nesouvisí se zakoupením marketingových materiálů.
6. Vítěz (objednatel/kupující) se zavazuje používat tyto materiály pouze pro svou vlastní potřebu a pro potřeby své společnosti, a zároveň se zavazuje, že neposkytne tyto materiály k využití třetí straně.
7. Laureát, který si objednal další materiály uvedené v bodě 4 (odstavec 5), získává právo používat logo plebiscitu na dobu neurčitou.
§ 6 osobní údaje a doložka GDPR
Podle čl. 13, odstavců 1 a 2 obecného nařízení o ochraně osobních údajů ze dne 27. dubna 2016, organizátor upozorňuje, že:
1. Správcem všech osobních údajů podnikatelů, kteří se účastní tohoto programu, je Beautiful Company Sp. z o.o. Sp. K., se sídlem ve Vratislavi v Polsku
2. Osobní údaje podnikatelů a jejich společností jsou shromažďovány v době přípravy objednávek marketingových balíčků. Tyto údaje jsou zpracovávány pouze pro účely přepravy.
3. Osobní údaje podnikatelů budou zpracovány pouze pro účely hodnocení, týkající se čl. 6, oddíl 1, bod b obecného nařízení ochrany osobních údajů.
4. Příjemci osobních údajů budou také kurýrní společnosti.
5. Osobní údaje nebudou předány do další země ani do žádné mezinárodní organizace (kromě přepravní společnosti).
6. K vyhodnocení používá organizátor obchodní názvy společností, včetně těch, které jsou zveřejněny na GMaps nebo Facebooku.
§ 7 Závěrečná ustanovení
1. Tato nařízení vstupují v platnost dnem zveřejnění na internetových stránkách hodnocení.
2. Výklad těchto nařízení může být proveden pouze organizátorem.
3. Stížnosti a žádosti týkající se nařízení se předkládají organizátorům.
4. V nevyřešitelných záležitostech se použijí příslušná ustanovení českého práva.
5. Tyto předpisy jsou pro informační účely a na obou stranách nevytvářejí žádné nároky.
6. Jakékoliv spory vyplývající z porušení těchto nařízení, které nelze vyřešit smírčí cestou budou na podnět organizátora řešeny u příslušného soudu organizátora.
7. Ustanovení těchto předpisů jsou oddělitelná a uznání kteréhokoli z nich za neplatné nemá vliv na závaznost ostatních.
8. Jakékoli změny těchto nařízení mohou být učiněny pouze usnesením správní rady organizátora.
§ 8 Uživatelský účet
1. Chcete-li si na webu založit účet, přihlaste se ke svému účtu na Facebooku (tlačítko „Přihlásit se přes facebook“). Zvolením této funkce si uživatel uvědomuje, že organizátor plebiscitu bude mít přístup k informacím na svém Facebook účtu. Další informace o používání dat z vašeho Facebook účtu naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů a zásadách ochrany osobních údajů na Facebooku.
2. Chcete-li si založit účet, je nezbytné si přečíst a přijmout zmíněné Podmínky a zásady ochrany osobních údajů.
3. Uživatelský účet umožňuje přidávat a odebírat společnosti ze seznamu oblíbených. Tento Seznam je viditelný pouze přihlášenému uživateli na podstránce Vítězové/Oblíbení.